
Niet-gedifferentieerde (zelfde boodschap voor iedereen) massacommunicatie die gebruik maakt van de traditionele massamedia, zoals TV, radio, affiches, kranten, tijdschriften, enz. Ze wordt vooral gebruikt om een nieuw merk in de kijker te plaatsen (naambekendheid) en om het imago van een product of dienst te versterken.
Gevonden op
http://ee.nl

Niet-gedifferentieerde (zelfde boodschap voor iedereen) massacommunicatie die gebruik maakt van de traditionele massamedia, zoals TV, radio, affiches, kranten, tijdschriften, enz. Ze wordt vooral gebruikt om een nieuw merk in de kijker te plaatsen (naambekendheid) en om het imago van een product of dienst te versterken.
Gevonden op
http://ee.nl

Promotionele activiteiten gericht op de grote massa worden 'above the line' genoemd. Dit in tegenstelling tot 'below the line', waarbij men zich richt op specifieke doelgroepen.
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/11557

Promotionele activiteiten gericht op de grote massa worden 'above the line' genoemd. Dit in tegenstelling tot 'below the line', waarbij men zich richt op specifieke doelgroepen.
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/11557
Geen exacte overeenkomst gevonden.